Bezkontaktní výuka 2

Milí studenti,

dnes pro Vás máme něco klidnějšího. Naše skvělá Lucie Janíková si pro Vás připravila několik cviků, které cílí na uvolnění a protažení oblasti páteře a zad. Najděte si chviličku a pojďte si rozhýbat s námi.

  1. Cvik: Úklon stranou v ZP: cvik je zaměřen na protažení a posílení svalů po stranách břicha a zad, vede dech ve větší míře do bočních částí hrudníku.
  2. Cvik: Rolling do hlubokého předklonu, rovného předklonu, zpět do ZP: cílem je zvětšení rozsahu páteře v celé její délce, stimulace svalů podél páteře
  3. Cvik: Pozice kočky – varianta pro hrudní páteř: cílem cvičení je mobilizace hrudní a bederní páteře
  4. Cvik: Rotace ve vzporu klečmo – cvik je zaměřen na přední chod hrudní a bederní páteře
  5. Cvik: Spinální cvičení na uvolnění a protažení hlubokých svalů páteře: cílem cviku je uvolnění ztuhlosti zad, zlepšení stability zad, protažení zádových svalů, aktivace hlubokých svalů páteře

Správné provedení naleznete v přiloženém videu.

Každý cvik můžete opakovat se správným dýcháním 2 minuty. Pokud už nyní máte bolesti zad, určitě se Vám uleví a pokud ne, prevence je vždy příjemnější než řešení následků a Vaše budoucí já to jistě ocení.

Zdar a sílu ;-)

Soubory ke stažení

Další články v rubrice

English ☰ Menu